او مرد جاودانی استقلال است !شک نکنید!

کلوب استقلالی ها

طالب‌لو جام‌های زیادی با استقلال لمس كرده است

www.abipoosh.ir

در یكی از روزهای گرم تابستان 81 جوان تركه‌ای در تمرین استقلال حاضر شد. این جوان برای همه ناشناخته بود و پیش از آنكه تمرین آغاز شود همه این سوال را می‌پرسیدند كه نامش چیست و برای چه آمده است؟
آقا مددجباری از سوی هواداران و خبرنگاران این ماموریت را یافت تا آن جوان را شناسایی كند، لحظاتی بعد تداركات استقلال آمد و گفت:وحید طالب‌لوست امسال قرار است گلر سوم باشد، البته  چند سال پیش در تیم جوانان خودمان حضور داشت!



پرویز برومند اسم و رسمی برای خود داشت، سال‌ها شماره یك استقلال و تیم ملی بود، همه از او به عنوان دروازه‌بان ثابت استقلال یاد می‌كردند و محال بود كسی بتواند جایش را پر كند.

وقتی لیگ برتر شروع شد تمام پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد و برومند نفر اول شد، امیر قلعه‌نویی پای برومند ایستاد اما وقتی دید برومند آن برومند گذشته نیست و غروب كرده به مسعود قاسمی میدان داد، مسعود قاسمی سال‌ها دروازه‌بان سوم استقلال بود تجربه هم در كنار طباطبایی، برومند به دست آورده بود، قاسمی چندین مسابقه فیكس شد.

استقلال در اصفهان با سپاهان بازی داشت، سپاهان همواره در لیگ برتر مدعی و بزرگ بوده است. همه خیال می‌كردند قلعه‌نویی باز به برومند میدان می‌دهد تا دوباره به روزهای اوجش بازگردد اما این اشتباه بود، ‌سرمربی وقت استقلال به جوان تركه‌ای میدان داد، طالب‌لو فیكس شد، حتی خوشبین‌ترین هواداران استقلال هم از این تصمیم ناراضی بودند و انتظار داشتند و اعتقادشان بود طالب‌لو كم‌تجربه نمی‌تواند و او گل‌های بدی می‌خورد تا استقلال شكست تلخی بخورد!

بازی شروع شد و برخلاف انتظارات او توپ‌های خوبی را گرفت، طالب‌لو تنها باعث باخت نشد بلكه با عكس‌العمل‌هایش از شكست جلوگیری كرد!

این آغازی بود برای طلوع ستاره‌ای جوان...

در تمام جام‌هایی كه استقلال در دهه 80 به دست آورده ردپایی از طالب‌لو به چشم می‌خورد. در لیگ 84 آنقدر خوب بود كه كمترین گل خورده را در بین تمام دروازه‌بانان داشت و بهترین شد، پنالتی‌هایی كه او در طول مسابقات گرفت در قهرمانی نقش طلایی داشت.

بعدتر در جام حذفی یك تنه استقلال را به فینال جام حذفی رساند، در برابر راه‌آهن، ذوب‌آهن، فولادخوزستان مهار پنالتی‌های او بود كه باعث شد به فینال برسیم، در فینال در مجموع رفت و برگشت پگاه گیلان را سه بر یك شكست دادیم تا جام را ببریم.

سال 87 استقلال برای دومین بار قهرمان لیگ برتر شد، طالب‌لو در این قهرمانی جزئی از تیم بود. انصاف این است بگوییم وحید تاثیر زیادی در این جام هم داشت. آن جوان تركه‌ای سال 81 در این سال آنقدر پخته و قدیمی شده بود كه در بازی‌های زیادی بازوبند كاپیتانی را بر دستانش ببندد. حتما این را هم می‌دانید كه همواره طالب‌لو از ملی‌پوشان بوده است و در جام جهانی 2006 آلمان یكی از سه دروازه‌بان حاضر بود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:7 توسط امین استقلالی| |